Membru

marți, 7 septembrie 2010

Zacusca a la Nana

Super Nico  /  at  3:24 p.m.  /  5 comments



Va asteptam sa ne vizitati si pe blogul hostelului nostru Transilvania Hostel din San Jose, Costa Rica: www.transilvaniahostel.blogspot.com, sau pe pagina de FB, Transilvania Hostel Costa Rica.











5 kg de vinete
5 kg de rosii
4 kg de ardei kapia rosu
1 kg de ceapa
7 capatani de ustoroi mici sau 3-4 capatani mari
1 l ulei
sare, piper, foi de dafin
3-4 cutii de ciuperci

Vinetele se pun pe tabla la copt. Se coc pe toatele parti cand sunt gata se iau de pe foc, se lasa 5-10 minute in asteptare, dupa care se trece la curatatul pielitei vinetei. Ardei i-am prajit in tigaie in putin ulei, rosiile se dau pe razatoare, dupa care se trec prin masina speciala pentru suc, pentru a nu putea trece si semintele.

Ceapa se toaca marunt si se pune intr-o cratita la calit, destul de mare care va trebui sa incorporeze toata compozitia. Dupa ce ceapa este aurie se adauga vinetele care au tost tocate in prealabil, ardeii care au fost curatati de pielea prajita si deasemeni tocati, Deci se adauga, vinetele si ardei peste ceapa, si se da la cuptor. Dupa aproximativ o ora se adauga si rossile si se continua fierberea la cuptor. Zacusca va trebui sa incorporeze aproximativ 1 litru de ulei. Zacusca va fi gata gand nu mai exista ulei in exces deasupra, separat se piseaza bine de tot usturoiul si se adauga si deasemeni se adauga si 5 frunze de dafin.

Ciupercile se spala si se clatesc bine dupa care se vor toca bine si se vor adauga in zacusca.

Eu am lasat-o la cuptor aproximativ 4 ore, dupa care am scos cratita din cuptor si am pus borcanele sa fie un pic incalzite sa le umplu cu zacusca. Dupa ce am umplut borcanele le-am legat cu celofan, si le-am pus la baie-marin, dupa ce da apa inn clocot se mai lasa 20-30 de minute. Dupa care se ia cratita de pe foc si se acopera cu ceva care tine cald si se va da la un loc mai racoros, exemplu in camara.

Este cam mult de mult, dar merita, asa savurezi gustul deosebit al zacuscai iarna.

Pofta Buna

Timp de pregatire 4 ½ ore

Share
Posted in: , Posted on: marți, 7 septembrie 2010

5 comentarii:

  1. Foarte buna zacusca a la nana!
    Imi place cum arata! Si iarna e superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. A venit toamna si o data cu ea si ziua ta de nume.Asa ca iti urez La Multi Ani! toate cele bune si multa fericire.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o draguta si multumesc mult si daca am uitat vreo Marie sa ma iertr si "La multi ani"

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw ce buna zacusca ai facut Nico....!
    Cu ciuperci e preferata mea....vreau si eu o felie, se poate ?
    Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragelor va invit la o portie de zacusca si am uitat sa va spun ca va multumesc ca sunteti prietenele meleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    Pupici,
    Nico

    RăspundețiȘtergere

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks How to Customize Search for href=http://www.facebook.com/theblogger911 and replace it with your site's facebook page URL. Change the 30 Second Time Delay by searching for the code below and changing the number 30000 to a greater or lesser number. 1 second = 1000. 10 seconds = 10000. 60 seconds = 60000.

Aperitive

Salate

Sosuri

Dressinguri

Garnituri

Preparate vegetariene

Bauturi calde

Bauturi reci

Bauturi alcoolice

Smoothie

Pizza

Paste

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Preparate din carne de rata si gasca

Preparate din carne de porc

Preparate din carne de vita

Preparate din carne de curcan

Preparate din carne de miel

Preparate din peste

Preparate din carne de pui

Supe

Ciorbe

Preparate din carne de vanat

Preparate din fructe de mare

Preparate internationale

Aperitive si salate medievale

Fel Principal Medieval

Garnituri Medievale

Salate Medievale

Dulciuri Medievale

Torturi

Prajituri

Tarte

Alte dulciuri

Persoane interesate

Google+ Followers

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Totalul afișărilor de pagină

Copyright © 2013 Super Nico. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.