Membru

marți, 8 ianuarie 2013

Alt tort de ciocolata

Super Nico  /  at  10:02 p.m.  /  No comments

Blat: 150 g de faina alba 4 linguri de cacao(60 g de cacao) 200 g de unt nesarat 1 lingurita de praf de copt 160 g zahar brun 4 oua 150 g de ciocolata topita 2-3 linguri de lapte 50 g stafide 100 ml de cognac 30 g de banana(felii de la pachet) Crema: 300 g de ciocolata neagra 70% 300 ml de smantana pentru frisca Sirop: 200 ml apa 100-150 g de zahar Decor: Frisca Bobite(seminte) de rodie Ne apucam de pregatirea blatului dupa cum urmeaza: cernem faina, praful de copt, cacaoa. Separam ouale alburile de galbenusuri, batem albusurile cu un praf de sare si cand incep sa se lege adaugam jumatate din cantitatea de zahar. Scoatem amestecul din robot il transferam in alt vas. Separat amestecam untul cu jumatatea ramasa de zahar si cand este ca o pasta incepem sa adaugam galbenusurile pe rand amestecand bine dupa fiecare. Dupa aceea adaugam ingredientele uscate si incorporam, adaugam ciocolata care a fost topita la bain-marie si in care am adaugat putin lapte, dupa ce am omogenizat bine adaugam albusurile si aeram compozitia blatului, aceasta o vom aseza intr-o tava in prealabil tapetata pe care il vom da cuptor pentru jumatate de ora la foc potrivit.

Pentru crema: vom folosi cantitati egale de smantana pentru frisca si ciocolata topita. Vom topi la bain-marie ciocolata si vom adauga frisca lichida peste. Luam de pe foc omogenizam bine si lasam sa se raceasca. Aceasta se va da la frigider intre 2-3 ore sau se poate lasa peste noapte. Verificati consistenta si decideti.
Dupa trei ore eu atat am lasat-o si era un pic mai cam moale dar eram presata rau de timp, am scos crema de frigider. In acest timp am taiat blatul de tort in trei si am insiropat blaturile. In cognac am hidratat stafidele si bananele, pregatindu-le pentru a fi asezate deasupra cremei dintre straturile tortului.
Deci am pus prima parte a blatului am adaugat crema iar peste am pus bananele hidratate, am pus a doua parte a blatului iar peste crema am adaugat stafidele,
la final am pus a treia parte a blatului am aranjat cu crema deasupra si in laterale torului si am decorat cu putina frisca si boabe de rodie.
Pofta buna

Share
Posted in: Posted on: marți, 8 ianuarie 2013

0 comentarii:

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks How to Customize Search for href=http://www.facebook.com/theblogger911 and replace it with your site's facebook page URL. Change the 30 Second Time Delay by searching for the code below and changing the number 30000 to a greater or lesser number. 1 second = 1000. 10 seconds = 10000. 60 seconds = 60000.

Aperitive

Salate

Sosuri

Dressinguri

Garnituri

Preparate vegetariene

Bauturi calde

Bauturi reci

Bauturi alcoolice

Smoothie

Pizza

Paste

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Preparate din carne de rata si gasca

Preparate din carne de porc

Preparate din carne de vita

Preparate din carne de curcan

Preparate din carne de miel

Preparate din peste

Preparate din carne de pui

Supe

Ciorbe

Preparate din carne de vanat

Preparate din fructe de mare

Preparate internationale

Aperitive si salate medievale

Fel Principal Medieval

Garnituri Medievale

Salate Medievale

Dulciuri Medievale

Torturi

Prajituri

Tarte

Alte dulciuri

Persoane interesate

Google+ Followers

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Totalul afișărilor de pagină

Copyright © 2013 Super Nico. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.