joi, 8 martie 2012

Muschi de porc in foietaj

Va asteptam sa ne vizitati si pe blogul hostelului nostru Transilvania Hostel din San Jose, Costa Rica: www.transilvaniahostel.blogspot.com, sau pe pagina de FB, Transilvania Hostel Costa Rica.

Ingrediente:
600-700 g de muschi de porc
2 cutii de ciuperci
1 cutie de pateu
5-6 catei de usturoi
2 cepe
100 g unt
100 ml de vin alb
100 ml de smantana lichida
sare,
piper,
rozmarin,
ulei
10 bobite de mazare
hartie de copt
aluat frantuzesc 800 g

Se spala ciupercile, se scurg si se toaca, se curata cele doua cepe, se toaca marunt si se pun in unt la sotat, cand ceapa este aurie se adauga si ciupercile si se lasa sa

fiarba in sucul lor propriu, dupa ce acesta a fost absorbit se pune vinul alb si se continua fierberea adaugandu-se si putin rozmarin. Dupa ce si vinul a fost absorbit se adauga smantana si se sareaza si pipereaza, dupa care se vor lua de pe foc, trebuie sa nu mai aiba lichid.

Separat pregatim muschiul, se fac mici incizii in care se introduc cateii de usturoi taiati in feliute subtiri, se sareaza, pipereaza, se trage la tigaie pe fiecare parte cateva minute, dupa care lasam sa se raceasca si ungem muschiul cu pateu de ficat, pe toate partile.



Se ia foietaj, si se-ntinde, in acest timp dam muschiul prin ciuperci si il asezam pe aluat daca mai raman ciuperci le punem de jur imprejurul muschiului, dupa care rulam strans.

Se bate oul si se va unge cu ele pe deasupra pe foetaj. Eu am decupat din aluatul ramas frunze in foetaj si le-am atasat si frunzele au fost date cu ou si am facut mici incizii pe frunze ca niste nervuri. Am pus si cateva boabe de mazare.

Cuptorul este preancalzit, muschiul se va pune intr-o forma de chec unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt, se pune muschiul si se verifica aproximativ se lasa 45-50 de minute.

Eu il voi servi cu garnitura de cartofi Duchesse si ca salata cu ardei kapia umpluti cu varza rosie sau cu pepenasi murati.

Pofta Buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu