joi, 5 martie 2020

Krispy Hot Koreean chichen Wings

Sau aripioare crocante-picante in stil coreean. Acestea le-am servit cu orez cu legume, descris la reteta anterioara.

Ingrediente:
500 g de aripioare de pui,
100 ml de sos de soia,
100 ml sos de stridii,
100 ml sos iute,
50 ml ketch-up,
50 ml de mirin,
1 ardei iute,
faina,
ulei,
susan alb/negru,
ceapa verde,
sare, piper

Am spalat aripioarele de pui, le-am sters de excesul de apa, dupa care le-am flambat pentru a inlatura puful. Am taiat aripioarele in 2 sau in trei cum va este mai usor. Dupa aceea am pregatit un wok si am pus ulei in el. Aripioarele se vor sara si se vor trece prin faina urmand a fi prajite rapid.


Dupa ce s-au prajit pe ambele parti cat saprinda culoarea aurie se scot si se pun pe servetele absorbante pentru a inlatura excesul de grasime. Noi pregatim cuptorul la 180-190 de grade. Facem marinada pentru aripioare, amestecam, sosul de soia, de stridii, ketch-up, mirin sosul iute, adaugam ardeiul iute taiat fin.

Cu aceasta vom unge aripioarele noastre, presaram susan si le vom da la cuptor intr-o tava  tapetatacu hartie de copt.  Aproximativ dupa 25 de minute verificam, daca sunt gata se scot si se va pune si ceapa verde deasupra. Dupa cum am spus acesta se serveste cu orez.

Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu