vineri, 7 mai 2021

Ravioli cu busuioc, muguri de pin si sos de pesto

Ieri facand cumparaturile la Lidl, am vazut ca este saptamana italiana. Rasfoind brosura de prezentare am vazut si concursul cu premii. Nu ca as fi castigat vreodata ceva de la Lidl, dar nu se stie niciodata, asa ca am zis de ce nu, hai sa particip.
Oricum aveam de gand sa fac niste paste proaspete cu un sos minunat de rosii, usturoi si busuioc dar pe loc am gasit ingredientele de care aveam nevoie. Asa ca am achizitionat pe langa multe altele si Paste, Medaglioni Basil & Pine Nuts(de la Italiamo) 250grame, Sos pesto cu busuioc tot de la Italiamo, busuioc si niste minunate rosii cherry. Deci mai putin pentru mine de muncit.
Le-am achizitionat imediat si de abia asteptam sa ma apuc de treaba, deja aveam apa in gura de pofta.
Asa ca sa trecem la povestirea retetei si incepem cu ingredientele: • 1 pachet de paste Medaglioni Basil & Pine Nuts 250 gr, intre 18-20 de ravioli, pentru 3 portii mai generoase sau 4 portii normale, • Sos pesto cu busuioc, • 2 fire de ceapa verde • 3 rosii mari, • 12 rosii cherry, • 3 catei de usturoi, • Unt, • 50 grame parmesan sau cascaval (a fost o inventie de ultim moment) • Busuioc pentru uleiul aromat, • Sare, piper, Pastele sunt din spanac iar umplutura este din busuioc si muguri de pin.
Mod de preparare: Am inceput prin a prepara sosul deoarece aveam sosul pesto dar parca era prea mult si sos pesto cu busuioc si pastele cu busuioc asa ca am vrut sa ii combin gustul de busuioc cu rosii proaspete si usturoi, baza bucatariei italiene. Intr-o tigaie cu putin ulei de masline si un cub de unt, punem rosiile cherry care au fost spalate in prealabil, saram si piperam si lasam rosioarele sa se faca. Am trecut la spalarea si taierea rosiilor mari marunt, am ras pe razatoarea mica usturoiul si am tocat marunt cele doua fire de ceapa verde.
Am adaugat ulei in tigaie si am adaugat ceapa, dupa ce a devenit sticloasa am adaugat si usturoiul si am dat focul mic la tigaie, lasand sa se intrepatrunda aromele. Ulterior am adaugat rosiile taiate cubulete, nu le-am facut concase deoarece la final voi blenda acest sos si il voi trece prin sita. Asezonam cu sare si piper.
Cat timp se face sosul, pregatim si uleiul aromat, frunze de busuioc si ulei de masline evident sare si trecem la blender. Se strecoara bine prin panza. Ultima parte a retetei, vom fierbe pastele in conformitate cu indicatiile de pe pachet. Adica la 250 de grame de paste se va pune intr-o oala 3 litri de apa cu sare si se va lasa sa fiarba pentru cateva minute. Vom adauga si unt si apa si vom adauga ravioli si le lasam sa fiarba pentru 3 minute.
Verificam dupa expirarea timpului si scoatem pastele pe o farfurie. Intr-o tigaie cu ulei incins agaugam cateva frunze de busuioc sa le facem crispy pentru servire si décor, se scot frunzele pe servetele absorbante pentru a indeparta excesul de ulei.
Aranjarea farfuriei: Am servit preparatul intr-o farfurie gen bol, la baza am pus doua linguri din sosul de rosii cu usturoi, deasupra am pus sosul pesto, eu am pus o lingura. Peste acestea am adaugat ravioli, din pacate eu am uitat sa cumpar parmezan dar m-a salvat niste cascaval, nu ca ar fi foarte corect. Am ras cascavalul peste ravioli si l-am caramelizat cu lampa, pentru ai da un gust de un pic de fum. Am adaugam trei rosii cherry in fiecare farfurie, am dressat cu uleiul cu busuioc si am adaugat frunzele de busuioc crispy.
Aceasta a fost reteta pe care o recomand sa o incercati a fost delicioasa. Pofta buna. www.reteteleluisupernico.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu