sâmbătă, 26 februarie 2011

Pastrav somonat cu sos exotic-picant / per portie










150 g de peste

Crusta :
20 g de migdale
20 g de migdale
5 g de mustar cu bobite
5 g sos de stridii
5 g sos iute Vifon
rozmarin
sare

Sos :
20 g rodii
20 g mango
1 fir ceapa verde
zeama de lamaie
ulei de masline
1 ceapa rosie mai mica
1 catel de usturoi

Pestele in prealabil a fost desolzat si curatat abdomenul, s-a taiat coada si se va portiona, dupa care se spala, sterge si se sareaza un pic.

Pregatim crusta se amesteca ingredientele si vom unge pestele cu aceasta, dupa care ungem o forma de chec cu ulei si asezam hartia de copt in interior peste care vom aseza pestele si vom da la cuptor 20 de minute.

Preparam sosul: se taie mango in cubulete mici, se taie tondele usturoiul, tocam ceapa rosie si cea verde, adaugam semintele de rodii stropim cu zeama de lamaie, separat facem dressingul di zeama de lamaie si ulei de masline, se sareaza si se da la rece 10-15 minute.

Mie mi-a placut mult sosul si am preparat mai mult de aceea am si asezonat din belsug pestele. Ideea sosului mi-a venit dupa ce am citit o reteta a principesei Maria a Romaniei, numai ca eu am mai adaugat cateva ingrediente, sper sa va placa.






Pofta Buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu