duminică, 21 aprilie 2019

Scones



Am tot auzit de aceasta reteta aici in UK, ca sunt foarte bune si ma gandeam ca sunt foarte greu de facut dar nu a fost nici pe departe asa.


De fiecare data cand sunt in alta tara imi place sa incerc sa pregatesc preparate din tarile respective ca sa imi imbunatatesc bagajul de cunostinte. Asa cum v-am prezentat retete din Costa Rica, o sa va prezint si retete din UK. Aceasta este prima. Am primit reteta de la o prietena de aici si am reprodus-o,  singura mea greseala a fost ca trebuia sa las aluatul un pic mai gros/inalt, de aproximativ 2 degete si jumatate. Atasez reteta:

500 g de faina,
2 lingurite de praf de copt,
2 linguri de zahar,
1 lingurita de sare,
300 ml de lapte,
1 ou,
50 g de cascaval ras,
50 g de praf BBQ
100 g unt
100 g de dulceata de mure


Cernem faina si praful de copt, adaugam sarea si zaharul si untul si putem amesteca cu mana sau la robot. Punem aluatul intr-un bol incapator.  Iese un fel de pesmet. Incalzim putin laptele. Facem o adancitura in compozitie si adaugam incet laptele, incorporam faina si amestecam. Scoatem aluatul pe blatul de lucru si luam la framantat. Va trebui sa intindem aluatul dar nu foarte mult. Inaltimea va trebui sa fie de 2 degete si jumatate spre 3. Se va taia cu un cerc de metal mai mic. Preancalzim cuptorul la 175-180 de grade. Ungem o tava cu ulei si adaugam hartie de copt.

Chef  Nicole

Din aceasta cantitate eu am facut doua tavi, una cu scones sarate si una cu scones dulci. Am batut un ou si am uns fiecare bucata in parte. Pe cele sarate am adaugat praf de BBQ si cascaval. Am dat la cuptor aproximativ 17-20 de minute. Am introdus cealalta tava, iar cand si acestea au fost gata le-am taiat, le-am uns pe fiecare cu putin unt si am pus gemul de mure. Din aceasta contitate mi-au iesit 23 de bucati.

A doua reteta va fi Victoria Sponge, in curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu