duminică, 21 aprilie 2019

Pasca fara aluat


Ingrediente:





900 g de branza de vaci, eu am pus Cottage cheese, aceasta am gasit in Uk
500 g de smantana / double cream
275 g de zahar tos
125 g de unt nesarat + 25 g pt uns forma
250 g de stafide
8 oua
7 linguri de faina
7 linguri de gris
coaja de la 3 lamai
1 sticluta de esenta de rom pentru a inmuia stafidele
1 sticluta de esenta de vanilie

Intr-un bol amestecam ouale si zaharul, pana se incorporeaza. Intre timp punem la scurs branza intr-o sita iar untul trebuie sa fie la temperatura camerei(il vom taia cubulete). Dupa ce branza este scursa si nu are exces de lichid, se va adauga peste oua si se continua amestecarea, tot atunci adaugam si untul care trebuie sa fie moale si sa se integreze bine sa nu ramana bucatele. Dupa aceea adaugam smantana. Radea coajea de lamaie. Incepem sa adaugam treptat faina,  se va amesteca cu o spatula pentru a incorpora aer in compozitie, dupa terminarea cantitati de faina adaugam la fel treptat si grisul.

Adaugam stafidele, coaja de lamaie si esenta de vanilie la final. Preancalzim cuptorul la 165-170 de grade. Ungem forma cu unt si tapetam cu faina sau punem hartie de copt. Pentru aceasta cantitate  eu am folosit o forma cu diamentrul de 28 cm.  Punem compozitia in forma si dam pasca aproximativ 50 de minute sau pana cand devine aurie deasupra. Faceti testul scobitori dupa expirarea timpului. Daca batul iese curat atunci pasca este facuta.  Scoateti pasca din cuptor dar nu o scoateti din forma sau nu o taiati fierbinte. Puteti-o pe un gratar pana a doua zi.


Din aceasta cantitate mie mi-a iesit o pasca de 1,7 kg aproximativ 10 portii de 170g.

Pofta Buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu