miercuri, 26 februarie 2020

Fudulii de curcan in stil parizian


Ingrediente:

500 g de fudulii de curcan,
2 oua,
150 g de faina,
sare, cimbru, boia de ardei iute
piper,

ulei pentru prajit,
5 catei de usturoi,

Am spalat foarte bine organele, le-am taiat longitudinal in jumatati. Si am indepartat venele albe. Deorece sunt mici nu se poate scoate membrana exterioara. La animale de talie mare (bou, porc, vitel), membrana exterioara se scoate.

Am amestecat faina cu boia de ardei iute si cimbru. Am batut ouale si am asezonat cu sare si piper.

Am facut un mujdei de usturoi si am trecut la prajirea fuduliilor in baie de ulei.

Dupa ce s-au prajit pe o parte se-ntorc si se prajesc si pe cealalta parte. Se scot pe servetele absorbante pentru a inlatura excesul de grasime.

Se vor servi cu sos de usturoi sau orice alt sos care va place dumneavoastra.


Pofta Buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu