miercuri, 26 februarie 2020

Fudulii de curcan cu sos tomat dulce-iute


Ingrediente:

500 g fudulii de curcan,
50 g pasta de tomate,
1 ceapa,
3 catei de usturoi,
2 linguri sos de soia,
10 rosii cherry, 1 lingurita pasta de ardei iute
oregano,
50 ml vin,
sare, piper,

Am spalat fuduliile si curatat. Pe cele mai mari le-am taiat in jumatate pe cele mici le-am lasat netaiate. dar este mai bine sa le taiati deoarece exista posibilitatea sa se sparga in timpul gatirii.

Am taiat ceapa marunt si am sotat-o in tigaie dupa care am adaugat fuduliile si le-am prajit pe ambele parti cu atentie.

Am adaugat usturoiul tocat marunt.  Am diluat pasta de tomate si am adaugat-o si pe aceasta impreuna cu sosul de soia si pasta de ardei iute. Am gustat pentru a nu fi prea sarat. Am adaugat vinul, rosiile cherry si oregano. Si am lasat la foc mic cu capacul pus.

La final saram, piperam si gustam inca o data.  Ies 2-3 portii depinde cat de infometati sunteti.

Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu