joi, 13 mai 2021

Ravioli umplute cu chorizo, carne de pui si sos de ciuperci

Fiind saptamana iberica la Lidl, am raspuns provocarii acestora. Am achizitionat produse de la firma Sol & Mar si am trecut la pregatirea unei farfurii cu care sa particip la acest concurs. Deci sa trecem la treaba.
Ingrediente: 1 pachet de ravioli umplute cu chorizo si carne de pui de la Sol & Mar de 250gr, aproximativ 20 de ravioli. 150-200 grame de ciuperci, 1 ceapa potrivita, 1 fir de ceapa verde, 2 catei de usturoi, 1 lingurita de boia afumata, Sare, piper, ulei, Rosii cherry de culoare rosie si galbena, Putin rozmarin, 50 ml vin rosu, Paste de tomate, Paste de ardei iute, Frunze de busuioc.
Mod de preparare: Curatam ceapa si usturoiul si le vom taia marunt. Punem putin ulei in tigaie, adaugam ceapa si sotam. Dupa ce aceasta a devenit translucida adaugam si usturoiul si lasam sa se amestece aromele. Periem bine ciupercile sa nu aibe praf sau pamant, nu se spala sau curata palariile de pielea protectoare. Dupa aceea taiem ciupercile lamele, adaugandu-le si pe ele in tigaie. Adaugam rozmarin si boia continuand sotarea. Adaugam vinul si vom lasa sa se elimine alcoolul dupa care putem adauga pasta de tomate si pasta de ardei iute( eu am pus o lingurita).
Asezonam cu sare si piper. Gustam si potrivim daca considerati ca mai trebuie ceva. Punem apa cu sare la fiert, iar cand aceasta incepe sa fiarba se adauga ravioli. Citim instructiunile de pe pachet, adica lasam 4-5 minute la fiert. Dupa expirarea timpului, vom adauga ravioli in sosul facut de noi cat sa absoarba mai mult sos sis a fie pline de savoare. Puteam sa blendez sosul dar mi-a placut mai mult asa.
Pentru decor, vom folosi busuiocul si rosiile cherry. Spalam si uscam frunzele de busuioc, dupa care le vom face crispy adaugandu-le in ulei incis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu