duminică, 18 noiembrie 2018

Prin Romexpo la pas, lansare de carte “50 de retete de post” by Gina Bradea






Astazi a fost o zi mai putin prietenoasa, afara destul de frig si parca nu te imbia sa iesi din casa. Dar cand sunt atatea evenimente la Romexpo cum poti sa ratezi?  Ziua era full,  trei evenimente:  Targul Gaudeamus, Asia Fest si nu in ultimul rand Targul de Turism.  Nu ajungea ca era destul de frig dar traficul era o nebunie iar pana gaseai un loc de parcare aveai de asteptat sau de invartit mai bine de 30 de minute.  Trebuia sa ma intalnesc cu prietenele mele Medi, Elena si Delia pentru a merge la lansarea de carte pe care nu vroiam sa o ratam.
Dar sa nu ne stricam ziua si sa o luam la pas pe aleea centrala unde food-truck-urile te imbiau cu o varietate de preparate care mai de care mai ispititoare. Asta dupa ce veneam dupa dieta asa ca de, uitate Nicoleta ca asta este iti ajunge.  Oferta varia, incepand de la hamburgeri, pulpe de pui, pastrama, mici, ceafa de porc, peste cu garniturile cunoscute: cartofi, legume la gratar, mamaliga continuand cu ceai, vin fiert, cafele de toate felurile pana la dulciurile copilariei: salam de biscuiti, placinte cu mere, branza, dovleac, pandispan, galusti cu prune si as mai putea continua.







Dupa asa oferta am continuat la pas catre pavilionul C3 unde era Asia Fest.  Draga de Medi a participat la un concurs organizat de Gustos.ro si a castigat, o invitatie dubla la Asia fest si un voucher la restaurantul Rocca by the Jar,  asa ca aveam noroc. Am vizitat standurile cu diferite mancaruri asiatice, inceand cu cele turcesti, chinezesti, indiene, coreene, indoneziene.











Am vazut cum se prepara sushi, am gustat o baclava, am vazut faimosul rahat turcesc.  Erau diferite standuri:  cu bijuterii, cu ingrediente si condimente asiatice, haine, esarfe, lampioane.
Am dat un tur si am vizitat tot dupa care ne-am indreptat catre pavilionul central unde era deja o mare de oameni, multe lansari de carti in diferite domenii de activitate. Zarva multa, agitatie, bucurie si caldura. Trebuia sa ne indreptam catre standul 235 al edituri Herg Benet, unde la ora 13 se lansa cartea “50 de retete de post” a indragitei bloggerite culinare Gina Bradea,  bloggul: Pofta Buna cu Gina Bradea.













 Evenimentul a fost deschis de actrita Lorena Lupa, care a prezentat-o pe Gina si a creionat firul intregului dialog al scriitoarei cu noi publicul. O atmosfera relaxanta ca intre prieteni presarata cu multe glume si amintiri interesante. Gina ne-a povestit cum a luat nastere blogul ei, despre retete si condimente, despre prietenie si viata. De multe ori i-am vizitat bloggul si am intrebat-o detalii despre retete, niciodata nu mi-a vorbit urat, sau sa ma puna la punct, cum s-a intamplat cu alte bloggerite culinare. Gina este  o persoana cu mult bun simt si pe care o pot numi prietena. 
Nu o data mi-am delectat invitatii cu preparatele facute dupa retetele Ginei si nu am dat gres.  Lorena ne-a prezentat cartea si cam ce retete putem gasi in ea, iar Gina cand a fost intrebata care este cea mai minunata reteta a decis Sarmalele.   Gina ne-a povestit despre originalitatea retetelor din Moldova cat si cele din Dobrogea, zone de unde isi are ea originea. La capitolul proiecte am aflat ca vrea sa scoate in viitor cateva carti, printre care una cu retete “mai altfel” retete ce au apartinut candva doamnei colonel Trandafir, o matusa a Ginei.  Totul a fost la superlativ si ne-am simtit minunat, deasemeni ne-am intalnit la eveniment si cu Padre si familia. Evenimentul s-a incheiat cu o tombola cu diferite premii, printe care si niste minunate semne de carte confectionate de copii din Isaccea, cinste lor.  
Multumim Gina ca ne-ai facut ziua mai frumoasa si cu siguranta voi prepara retete din aceasta carte.  

Las fotografiile sa vorbeasca mai mult, aici Delia este experta fotografa asa ca enjoy.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu