joi, 16 aprilie 2020

Supa-crema de linte rosie


Tocmai ce am incercat aceasta reteta. Chiar eram curioasa de gustul pe care il are. Este reteta lui chef Mehrzad, numai ca eu am facut din cantitate mai mica si nu am pus chiar toate condimentele, asa ca am adaptat-o dupa gustul meu. Dar punctul de plecare a fost aceasta reteta. Pot spune ca am fost incantata de gust si chiar o recomand. Asa ca sa trecem la treaba si sa incepem.

Ingrediente:    200 g de linte rosie, stoc de pui sau legume 2 litri, 100 g de ceapa, 100 g de morcovi, 100 g de telina,  10 g de usturoi, 100 g de pasta de tomate, 1 g de chimen, 5 g boia dulce, 50 ml de ulei, seminte de susan, sare, un praf de oregano si ceapa verde.

Mod de preparare: Se spala lintea in mai multe ape. Se lasa peste noapte in apa la fel ca fasolea.  A doua zi se arunca apa in care a stat si se pune alta apa.

Legumele se taie marunt: ceapa, morcovi, telina  si se vor pune la sotat in ulei intr-o oala. Dupa ce acestea s-au inmuiat se adauga usturoiul, boia si chimenul   si lasam sa se intensifice aromele.

Dupa aceea adaugam si pasta de tomate lasam sa se combine cu

celelalte ingrediente si adaugam un polonic de stoc.  Dupa aceea in oala vom adauga stocul de pui / legume si vom lasa sa fiarba aproximativ 25 de minute. Potrivim de sare. Dupa 25-30 de minute incercam sa vedem daca este fiarta supa noastra. Daca este fiarta se poate proceda in doua feluri, se poate lasa asa cum este sau se poate blenda, eu am facut in ambele feluri.     


Am pus jumatate de cantitate in blender si am blendat, am decorat cu seminte de susan care au fost in prealabil trase la tigaie si cu ceapa verde tocata,  ca in imaginile alaturate iar cealalta am decorat cu un praf de oregano si ceapa verde.

Pofta Buna






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu