marți, 5 mai 2020

Minirulada din piept de pui in crusta de pudra de patrunjel servita cu crema de migdale, sos de verdeturi, fenel si piele de pui crispy

Ingrediente:
1 piept de pui 350 g,
2 frunze de varza kale,
2 mini pastarnac,  100 g de alune, 100 g de migdale, 2 ridichii,  1 bulb de fenel si ramurele de fenel, 1 legatura de patrunjel, ulei, juice de lamaie, sare, piper, cimbru, boia afumata, 30 g de unt, juice de lamaie.
                             

Mod de preparare:  Pieptul de pui se va aplatiza, saram, piperam si vom adauga un praf de boia afumata si cimbru. Acesta se va taia in doua bucati identice si se vor face minirulade. Rulam strans in folie de plastic si folie de aluminiu dupa aceea punem in pungi ziplock. Rulada va fi fiartasi o vom trece prin pudra de patrunjel.

Vom face aceasta rulada cu ajutorul aparatului Sous Vide, BioloMix, model SV 8001. Am vazut acest aparat la Masterchef Australia si am zis vreau si eu si vreau sa gatesc acea reteta la fel ca profesionistii, asa ca mi-am achizitionat acesta aparat. Asa ca este foarte bine sa ne impingem limitele si sa incercam sa facem mai mult. 





Am urmarit mai multe situri si spun la 65 grade celsius pieptul de pui este fraged iar la 75 de grade celsius este bine facut asa ca am decis  temperatura la 70 de grade celsius /149 F aproximativ, 50 de minute. In acelas timp, am scos pielea de pe pieptul de pui am uns-o cu putin ulei ai am pus intr-o tava am pus alta tava peste si am dat la cuptor 30 de minute la 180 de grade, am pus tava mai sus in cuptor,daca nu se face o vei trage in tigaie.

Pregatim crema de alune si migdale, punem acestea in blender, adaugam ulei de masline si juice de lamaie, adaugam si stoc de legume cat sa treaca putin peste si blendam bine, dupa care saram.




Pregatim sosul de verdeturi si ulei, blendam, adaugam juice de lamaie si saram. Trebuie sa aiba o textura usor curgatoare.  Pregatim  o tigaie in care punem ulei si dupa ce bucatile de pastarnac au fost fierte se vor trage in ulei si putin ulei si unt la fel, fenelul(doar prajit nu si fiert).  De asemeni adaugam ulei in alta tigaie si prajim in ulei fierbinte, frunzele de kale. 

 Ridichiile se vor marina in suc de lamaie. Scoatem si pielea de pui de la cuptor aceasta trebuie sa fie crispy. Dupa ce au scos ruladaam trecut-o prin pudra de patrunjel. Decoram farfuria ca in imaginea alaturata. Pofta buna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu