marți, 12 mai 2020

Nufar de pastrav cu legume



Ingrediente:
1 bucata de pastrav, scoatem doua fileuri eu am folosit doar un fileu,
4 fasii de dovlecei,
4 fasii de vanata,
  cimbru,
ulei,
1 baby pastarnac,
1 baby morcov,
15 g de capere
50 ml de juice de lamaie,
30 g de unt,
sare, piper,
1/4 ardei rosu, 1/4 ardei galben, 1/4 ceapa rosie
1/2 ardei iute,
1 legatura patrunjel,
1 lingura de pesmet, 2 catei de usturoi, chilly





Mod preparare:  Spalam si taiem julien ardei si ceapa. Punem la fiert in doua craticioare apa cu sare in prima adaugam dupa ce am curatat baby pastarnacul si baby morcovul si a doua punem pe rand intai felii de vanata se vor fierbe si cand sunt moi se vor scoate si vom adauga feliile de dovlecel.

Le scoatem pe servetele absorbante pentru a inlatura excesul de umiditate. Pregatim umplutura punem 80% din legatura de verdeata, 1 catel de usturoi, adaugam sare, juice de lamaie, pesmet si ulei si blendam bine. Punem o felie de dovlecel, una de vanata adaugam fileul de pastrav, deasupra vom pune umplutura de verdeata. Acoperim cu felii de vanata si dovlecel, presaram cu sare si paprica si rulam ca sa prinda forma de floare(nufar). Acesta il vom da la cuptor, 15-18 minute pana va trece de 63 de grade celsius.




Dupa ce baby pastarnacul si baby morcovul sunt fierti se vor trage in unt si putin cimbru il tigaie, dupa care saram. Tragem la tigaie fasiile de ardeii, ceapa adaugam cimbru si celalat catei de usturoi. Saram si piperam. Pregatim sin restul de verdeata ramas o pudra de patrunjel. Preparam sosul,punem untul in tigaie, adaugam juice de lamaie, capere taiate si verdeata.

Aranjam ca in imaginile alaturate. Eu am mancat mai tarziu si a trebuie sa incalzesc preparatul, asa ca am montat pe alta farfurie si am taiat sa va arat cum este pestele in interior. O minunatie de reteta, o recomand cu drag.



Aceasta reteta este o reteta adaptata de mine, dupa reteta de la restaurantul din cadrul lantului hotelier Continental, hotel cu traditie in Romania, recunoscut pentru calitatea serviciilor sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu