miercuri, 4 iulie 2012

Pulpa de pui umpluta servita cu garnitura de orez

Va asteptam sa ne vizitati si pe blogul hostelului nostru Transilvania Hostel din San Jose, Costa Rica: www.transilvaniahostel.blogspot.com, sau pe pagina de FB, Transilvania Hostel Costa Rica.

Ingrediente:

200 g pulpa pui 30 g de telina 30 g de morcov 30 g ceapa 20 g de ciuperci 100 ml de unt sare, piper vin alb ulei, verdeata 100 g de orez verdeata 1 galbenus de ou 50 g de cascaval
Pulpa de pui se spala si se va flamba, dupa care se va clati din nou, dupa care vom trece la dezosare dupa cum urmeaza: pulpa se dezoseaza de os in partea superioara, cautandu-se ca sa ramana osul pe ciocanel, se va desprinde putin carnea de pe osul inferior dar nu se va duce prea adanc cu cutitul in asa fel incat carnea sa ramana ferma pe os. Dupa ce am facut aceasta operatiune vom cauta sa aplatizam cat mai mult pulpa(partea superioara) drept pentru care vom adauga folie de plastic si vom datea cu ciocanul pentru snitele.
Legumele se vor taia brunoise si se vor trage la tigaie in unt si ulei, adaugam sare, piper, verdeata si cascaval ras. Dupa aceea vom adauga si un galbenus de ou pentru a se lega cat maii bine farsa noastra.
Cu farsa respectiva vom umple pulpa noastra iar aceasta va fi invelita in folie de aluminiu pe care am adaugat ulei si pusa intr-o tava care va fi data la cuptor la T180 de grade 30 de minute, dupa expirarea timpului se va scoate folia si se va mai trage la tigaie pentru a prinde fata preparatul nostru.
In tigaia in care am prajit ulterior pulpa vom face dressingul pentru a servi pulpa dupa cum urmeaza, vin alb sec facem deglasarea adaugam roux (unt cu faina 2 cubulete) si herbe de province, aceasta se va servi cu preparatul nostru.
Pentru garniture putem folosi: orez, cartofi natur sau paste. Eu am folosit orez si am facut un orez simplu si care am adaugat restul de legume pe care le-am sotat in unt si care au ramas de la umplerea pulpei.
Pofta Buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu